Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛіпич, Л. Г.-
dc.contributor.authorХілуха, О. А.-
dc.contributor.authorКушнір, М. А.-
dc.contributor.authorLipych, L.-
dc.contributor.authorKhilukha, O.-
dc.contributor.authorKushnir, M.-
dc.date.accessioned2020-08-12T06:34:30Z-
dc.date.available2020-08-12T06:34:30Z-
dc.date.issued2020-08-12-
dc.identifier.citationЛіпич Л. Г. Теоретичні підходи до формування моделей компетентностей у системі управління людськими ресурсами підприємства / Л. Г. Ліпич, О. А. Хілуха, М. А.Кушнір // Науковий погляд: економіка та управління. - 2020. - №1 (67). - С. 78 - 82uk_UA
dc.identifier.issn2521-666X-
dc.identifier.issn2706-9079(Online)-
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3949-
dc.description.abstractКомпетентнісний підхід є одним із сучасних інструментів у системі управління людськими ресурсами. Компетентним є співробітник, якому притаманні відповідні особистісні характеристики, здібності, знання, навички, досвід. Він мотивований працювати добре, бачить кінцевий результат і готовий витрачати свою енергію на його досягнення. У статті розглянуто існуючі підходи до формування моделей компетентностей. Обґрунтовано, що запропонований комплексний (контекстуаль- ний) підхід найбільш точно відображає сутність компетентностей, оскільки передбачає, що компетентності – це ідіосинкратичні ситуативні конструкції. Визначення компетентностей та причини, чому когось уважають компетентним у певній сфері, пов’язане із соціальним контекстом, в якому компетентності активізуються та розвиваються з часом. Комплексний підхід передбачає визначення чинників, що впливають на необхідні компетентності. Доведено, що моделі компетентностей повинні містити не тільки компоненти, а й ситуаційні змінні та результуючі критерії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;2020. - №1 (67)-
dc.subjectкласифікація компетентностейuk_UA
dc.subjectуправління людськими ресурсамиuk_UA
dc.subjectмоделі компетентностейuk_UA
dc.subjectуніверсальний підхідuk_UA
dc.subjectкомплексний підхідuk_UA
dc.subjectпроцесний підхідuk_UA
dc.subjectрезультуючий підхідuk_UA
dc.subjectдослідницький підхідuk_UA
dc.subjectситуативні чинникиuk_UA
dc.subjectcompetency classificationuk_UA
dc.subjecthuman resources managementuk_UA
dc.subjectcompetency modelsuk_UA
dc.subjectuniversal approachuk_UA
dc.subjectcomplex approachuk_UA
dc.subjectprocess approachuk_UA
dc.subjectresult approachuk_UA
dc.subjectresearch approachuk_UA
dc.subjectsituational factorsuk_UA
dc.titleТеоретичні підходи до формування моделей копетентностей у системі управління людськими ресурсами підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeLipychTheoretical approaches to the competency models formation in the human resource management systemuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020/1(67)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12 Ліпич Л.Г..pdfелектронне видання374,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.