Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3208
Название: Глобальний трансфер медійних продуктів
Другие названия: Global transfer of media products
Авторы: Чужиков, А. В.
Chuzhykov, A.V.
Ключевые слова: глобалізація
медійний продукт
медійні бренди
глобальний трансфер
медіа холдинги
колаборація
Дата публикации: 6-фев-2019
Издательство: Університет митної справи та фінансів
Библиографическое описание: Чужиков А. В. Глобальний трансфер медійних продуктів / А. В. Чужиков // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 2. – С. 29 - 38
Серия/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 2 (60)
Аннотация: Прискорення глобальних технологічних процесів, у тому числі інформаційних, внесло суттєві зміни в медійну сферу, попит на продукцію якої зростав доволі швидкими темпами. Розвиткові підприємництва у цій сфері сприяло створення нових корпоративних структур (холдингів, кластерів, медійних ТНК), вплив яких на глобальний інформаційний простір важко переоцінити. Сучасна модель глобального трансферу медійних продуктів охоплює: систему первинних інформаційних джерел, поліструктурну обробку, оцінювання їхньої валідності, первинне виробництво, проходження через змістовні фільтри, тиражування, просування на глобальних ринках, горизонтальний і секторальний трансфер готових медійних продуктів. Доведено, що в процесі переміщення великих обсягів інформації суттєву роль відіграє глобальна сигнальна система, яка дає змогу об’єктивно оцінити якість, конкурентоспроможність та динаміку трансферу медійних продуктів у світі.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3208
ISSN: 2521-666X
Располагается в коллекциях:2018/2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
6.pdfелектронне видання503 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.