Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3208
Назва: Глобальний трансфер медійних продуктів
Інші назви: Global transfer of media products
Автори: Чужиков, А. В.
Chuzhykov, A.V.
Ключові слова: глобалізація
медійний продукт
медійні бренди
глобальний трансфер
медіа холдинги
колаборація
Дата публікації: 6-лют-2019
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: Чужиков А. В. Глобальний трансфер медійних продуктів / А. В. Чужиков // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 2. – С. 29 - 38
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 2 (60)
Короткий огляд (реферат): Прискорення глобальних технологічних процесів, у тому числі інформаційних, внесло суттєві зміни в медійну сферу, попит на продукцію якої зростав доволі швидкими темпами. Розвиткові підприємництва у цій сфері сприяло створення нових корпоративних структур (холдингів, кластерів, медійних ТНК), вплив яких на глобальний інформаційний простір важко переоцінити. Сучасна модель глобального трансферу медійних продуктів охоплює: систему первинних інформаційних джерел, поліструктурну обробку, оцінювання їхньої валідності, первинне виробництво, проходження через змістовні фільтри, тиражування, просування на глобальних ринках, горизонтальний і секторальний трансфер готових медійних продуктів. Доведено, що в процесі переміщення великих обсягів інформації суттєву роль відіграє глобальна сигнальна система, яка дає змогу об’єктивно оцінити якість, конкурентоспроможність та динаміку трансферу медійних продуктів у світі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3208
ISSN: 2521-666X
Розташовується у зібраннях:2018/2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdfелектронне видання503 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.