Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3208
Title: Глобальний трансфер медійних продуктів
Other Titles: Global transfer of media products
Authors: Чужиков, А. В.
Chuzhykov, A.V.
Keywords: глобалізація
медійний продукт
медійні бренди
глобальний трансфер
медіа холдинги
колаборація
Issue Date: 6-Feb-2019
Publisher: Університет митної справи та фінансів
Citation: Чужиков А. В. Глобальний трансфер медійних продуктів / А. В. Чужиков // Науковий погляд: економіка та управління, 2018. - № 2. – С. 29 - 38
Series/Report no.: Науковий погляд: економіка та управління;2018. - № 2 (60)
Abstract: Прискорення глобальних технологічних процесів, у тому числі інформаційних, внесло суттєві зміни в медійну сферу, попит на продукцію якої зростав доволі швидкими темпами. Розвиткові підприємництва у цій сфері сприяло створення нових корпоративних структур (холдингів, кластерів, медійних ТНК), вплив яких на глобальний інформаційний простір важко переоцінити. Сучасна модель глобального трансферу медійних продуктів охоплює: систему первинних інформаційних джерел, поліструктурну обробку, оцінювання їхньої валідності, первинне виробництво, проходження через змістовні фільтри, тиражування, просування на глобальних ринках, горизонтальний і секторальний трансфер готових медійних продуктів. Доведено, що в процесі переміщення великих обсягів інформації суттєву роль відіграє глобальна сигнальна система, яка дає змогу об’єктивно оцінити якість, конкурентоспроможність та динаміку трансферу медійних продуктів у світі.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3208
ISSN: 2521-666X
Appears in Collections:2018/2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdfелектронне видання503 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.