Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3070
Title: Відповідальність за порушення у сфері реклами: проблеми суб’єктивного складу правопорушень
Other Titles: Responsibility for violations in the sphere of advertisement: problems of subjective corpus delicti
Authors: Зима, О. Т.
Zyma, O. T.
Keywords: реклама
соціальна реклама
відповідальність
суб’єктивний склад правопорушень
Issue Date: 24-Sep-2018
Publisher: Академія митної служби України
Citation: 10. Зима О. Т. Відповідальність за порушення у сфері реклами: проблеми суб’єктивного складу правопорушень / О. Т. Зима // Право: Вісник Академії митної служби України. - 2009. - № 1. - С. 60-64
Series/Report no.: Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”;2009. - № 1 (2)
Abstract: У статті розглянуто проблемні питання визначення суб’єктивного складу правопорушень у сфері реклами, а також нерівності статусу фізичної особи та юридичної особи як суб’єкта даного роду правопорушень. Пропонується відповідальність юридичних осіб за їх учинення встановити окремою статтею Закону України “Про рекламу”, фізичних осіб – шляхом унесення відповідних змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення.
URI: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3070
ISSN: 2310-4708
Appears in Collections:2009/1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10 Зима О. Т..pdfелектронне видання218,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.