Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3070
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗима, О. Т.
dc.contributor.authorZyma, O. T.
dc.date.accessioned2018-09-24T12:17:14Z
dc.date.available2018-09-24T12:17:14Z
dc.date.issued2018-09-24
dc.identifier.citation10. Зима О. Т. Відповідальність за порушення у сфері реклами: проблеми суб’єктивного складу правопорушень / О. Т. Зима // Право: Вісник Академії митної служби України. - 2009. - № 1. - С. 60-64uk_UA
dc.identifier.issn2310-4708
dc.identifier.urihttp://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3070
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблемні питання визначення суб’єктивного складу правопорушень у сфері реклами, а також нерівності статусу фізичної особи та юридичної особи як суб’єкта даного роду правопорушень. Пропонується відповідальність юридичних осіб за їх учинення встановити окремою статтею Закону України “Про рекламу”, фізичних осіб – шляхом унесення відповідних змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАкадемія митної служби Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Академії митної служби України. Серія: “Право”;2009. - № 1 (2)
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectсоціальна рекламаuk_UA
dc.subjectвідповідальністьuk_UA
dc.subjectсуб’єктивний склад правопорушеньuk_UA
dc.titleВідповідальність за порушення у сфері реклами: проблеми суб’єктивного складу правопорушеньuk_UA
dc.title.alternativeResponsibility for violations in the sphere of advertisement: problems of subjective corpus delictiuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2009/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10 Зима О. Т..pdfелектронне видання218,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.