Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/3070
Название: Відповідальність за порушення у сфері реклами: проблеми суб’єктивного складу правопорушень
Другие названия: Responsibility for violations in the sphere of advertisement: problems of subjective corpus delicti
Авторы: Зима, О. Т.
Zyma, O. T.
Ключевые слова: реклама
соціальна реклама
відповідальність
суб’єктивний склад правопорушень
Дата публикации: 24-сен-2018
Издательство: Академія митної служби України
Библиографическое описание: 10. Зима О. Т. Відповідальність за порушення у сфері реклами: проблеми суб’єктивного складу правопорушень / О. Т. Зима // Право: Вісник Академії митної служби України. - 2009. - № 1. - С. 60-64
Серия/номер: Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”;2009. - № 1 (2)
Аннотация: У статті розглянуто проблемні питання визначення суб’єктивного складу правопорушень у сфері реклами, а також нерівності статусу фізичної особи та юридичної особи як суб’єкта даного роду правопорушень. Пропонується відповідальність юридичних осіб за їх учинення встановити окремою статтею Закону України “Про рекламу”, фізичних осіб – шляхом унесення відповідних змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3070
ISSN: 2310-4708
Располагается в коллекциях:2009/1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
10 Зима О. Т..pdfелектронне видання218,62 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.