Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3070
Назва: Відповідальність за порушення у сфері реклами: проблеми суб’єктивного складу правопорушень
Інші назви: Responsibility for violations in the sphere of advertisement: problems of subjective corpus delicti
Автори: Зима, О. Т.
Zyma, O. T.
Ключові слова: реклама
соціальна реклама
відповідальність
суб’єктивний склад правопорушень
Дата публікації: 24-вер-2018
Видавництво: Академія митної служби України
Бібліографічний опис: 10. Зима О. Т. Відповідальність за порушення у сфері реклами: проблеми суб’єктивного складу правопорушень / О. Т. Зима // Право: Вісник Академії митної служби України. - 2009. - № 1. - С. 60-64
Серія/номер: Вісник Академії митної служби України. Серія: “Право”;2009. - № 1 (2)
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблемні питання визначення суб’єктивного складу правопорушень у сфері реклами, а також нерівності статусу фізичної особи та юридичної особи як суб’єкта даного роду правопорушень. Пропонується відповідальність юридичних осіб за їх учинення встановити окремою статтею Закону України “Про рекламу”, фізичних осіб – шляхом унесення відповідних змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/3070
ISSN: 2310-4708
Розташовується у зібраннях:2009/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10 Зима О. Т..pdfелектронне видання218,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.