Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/211
Название: Вітчизняний та закордонний досвід використання муніципального маркетингу в управлінні розвитком муніципального утворення
Другие названия: Domestic and oversea experience of the use of the municipal marketing is in a management development of municipal education
Авторы: Виноградова, Н.Л.
Лащенко, О.В.
Ключевые слова: місцеве самоврядування
публічне управління
територіальна громада
управління
закордонний досвід
муніципальний маркетинг
реклама
local self-government
public management
territorial society
management
oversea experience
municipal marketing
advertising
Дата публикации: 15-дек-2015
Серия/номер: Державне управління;
Аннотация: Розглянуто особливості використання маркетингових підходів у європейських країнах та США. Досліджено передовий вітчизняний досвід та особливості використання муніципального маркетингу в управлінні розвитком територіальних громад в Україні.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/211
ISSN: 2310-9653
Располагается в коллекциях:2014/1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20.pdf283,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.