Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВиноградова, Н.Л.-
dc.contributor.authorЛащенко, О.В.-
dc.date.accessioned2015-12-15T14:25:50Z-
dc.date.available2015-12-15T14:25:50Z-
dc.date.issued2015-12-15-
dc.identifier.issn2310-9653-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/211-
dc.description.abstractРозглянуто особливості використання маркетингових підходів у європейських країнах та США. Досліджено передовий вітчизняний досвід та особливості використання муніципального маркетингу в управлінні розвитком територіальних громад в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseriesДержавне управління;-
dc.subjectмісцеве самоврядуванняuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectтериторіальна громадаuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectзакордонний досвідuk_UA
dc.subjectмуніципальний маркетингuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectlocal self-governmentuk_UA
dc.subjectpublic managementuk_UA
dc.subjectterritorial societyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectoversea experienceuk_UA
dc.subjectmunicipal marketinguk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.titleВітчизняний та закордонний досвід використання муніципального маркетингу в управлінні розвитком муніципального утворенняuk_UA
dc.title.alternativeDomestic and oversea experience of the use of the municipal marketing is in a management development of municipal educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2014/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20.pdf283,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.