Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/211
Title: Вітчизняний та закордонний досвід використання муніципального маркетингу в управлінні розвитком муніципального утворення
Other Titles: Domestic and oversea experience of the use of the municipal marketing is in a management development of municipal education
Authors: Виноградова, Н.Л.
Лащенко, О.В.
Keywords: місцеве самоврядування
публічне управління
територіальна громада
управління
закордонний досвід
муніципальний маркетинг
реклама
local self-government
public management
territorial society
management
oversea experience
municipal marketing
advertising
Issue Date: 15-Dec-2015
Series/Report no.: Державне управління;
Abstract: Розглянуто особливості використання маркетингових підходів у європейських країнах та США. Досліджено передовий вітчизняний досвід та особливості використання муніципального маркетингу в управлінні розвитком територіальних громад в Україні.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/211
ISSN: 2310-9653
Appears in Collections:2014/1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf283,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.