Короткий опис (реферат):
У статті досліджуються основні чинники, що впливають на стан та розвиток електронної торгівлі, і виклики, які постають у цьому процесі. Запропоновано систему із 13 критеріїв для оцінки зручності та прибутковості ведення е-комерції в різних країнах. За цією системою і за допомогою експертів проведено порівняльний аналіз умов та перспектив електронної торгівлї в Німеччині та Україні. Аналіз ґрунтувався на особистому досвіді проживання в обох країнах. Як показали результати, е-комерція є більш привабливою в Україні через нижчі податки, кращі умови для малого бізнесу, ліпший мобільний зв’язок та швидшу доставку порівняно з Німеччиною. У статті пропонується за розробленою методикою поширити це порівняння на інші країни, але бажано за наявністю практичного досвіду дослідників для забезпечення точних результатів.