Репозитарiй DSpace

Аналіз привабливості ведення електронної комерції в Україні та Німеччині

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романчук, Л. А.
dc.contributor.author Щитов, Д. М.
dc.contributor.author Мормуль, М. Ф.
dc.date.accessioned 2025-10-24T10:36:08Z
dc.date.available 2025-10-24T10:36:08Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Романчук Л. А., Щитов Д. М., Мормуль М. Ф. Аналіз привабливості ведення електронної комерції в Україні та Німеччині. Бізнес-навігатор. 2025. № 3(80). С. 265-274. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/xmlui/handle/123456789/8252
dc.description.abstract У статті досліджуються основні чинники, що впливають на стан та розвиток електронної торгівлі, і виклики, які постають у цьому процесі. Запропоновано систему із 13 критеріїв для оцінки зручності та прибутковості ведення е-комерції в різних країнах. За цією системою і за допомогою експертів проведено порівняльний аналіз умов та перспектив електронної торгівлї в Німеччині та Україні. Аналіз ґрунтувався на особистому досвіді проживання в обох країнах. Як показали результати, е-комерція є більш привабливою в Україні через нижчі податки, кращі умови для малого бізнесу, ліпший мобільний зв’язок та швидшу доставку порівняно з Німеччиною. У статті пропонується за розробленою методикою поширити це порівняння на інші країни, але бажано за наявністю практичного досвіду дослідників для забезпечення точних результатів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Міжнародний університет бізнесу і права uk_UA
dc.subject Україна uk_UA
dc.subject Німеччина uk_UA
dc.subject е-комерція uk_UA
dc.subject експертні оцінки uk_UA
dc.subject інтегральний критерій uk_UA
dc.subject «вагові» коефіцієнти uk_UA
dc.subject метод зваженого агрегування критеріїв uk_UA
dc.subject природна нормалізація uk_UA
dc.title Аналіз привабливості ведення електронної комерції в Україні та Німеччині uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу