Abstract:
Цифрові канали взаємодії з цільовою аудиторією набувають все більшого значення у стратегіях комунікаційної
політики підприємств. Це зумовлює необхідність розробки нових підходів до персоналізованих комунікацій, які враховують індивідуальні потреби цільової аудиторії та дозволяють підвищити ефективність маркетингових кампаній. У
статті розроблено методологію проектування автоматизованих воронок продажу продукції підприємства з метою
підвищення рівня лояльності цільової аудиторії та збільшення економічної ефективності збутової стратегії бізнесу,
переважно шляхом зростання обсягів повторних продажів. Наведено приклади вдосконалення системи збуту підприємства та збільшення ключових показників ефективності системи інтернет маркетингу завдяки впровадженню системи персоналізованих комунікацій та тригерних кампаній для таких сфер бізнесу як електрона комерція, saas платформи, освітні курси, надання фінансових послуг та B2B консалтинг.