Репозитарiй DSpace

Інноваційні рішення у проектуванні систем автоматизації продажів для інтернет-ресурсів з різною структурою конверсійної воронки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Жуковський, Д. М.
dc.date.accessioned 2025-09-01T08:25:00Z
dc.date.available 2025-09-01T08:25:00Z
dc.date.issued 2025-09-01
dc.identifier.citation Жуковський Д. М. Інноваційні рішення у проектуванні систем автоматизації продажів для інтернет-ресурсів з різною структурою конверсійної воронки. Науковий погляд: економіка та управління. 2025. №2(90). С. 33-39. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8217
dc.description.abstract Цифрові канали взаємодії з цільовою аудиторією набувають все більшого значення у стратегіях комунікаційної політики підприємств. Це зумовлює необхідність розробки нових підходів до персоналізованих комунікацій, які враховують індивідуальні потреби цільової аудиторії та дозволяють підвищити ефективність маркетингових кампаній. У статті розроблено методологію проектування автоматизованих воронок продажу продукції підприємства з метою підвищення рівня лояльності цільової аудиторії та збільшення економічної ефективності збутової стратегії бізнесу, переважно шляхом зростання обсягів повторних продажів. Наведено приклади вдосконалення системи збуту підприємства та збільшення ключових показників ефективності системи інтернет маркетингу завдяки впровадженню системи персоналізованих комунікацій та тригерних кампаній для таких сфер бізнесу як електрона комерція, saas платформи, освітні курси, надання фінансових послуг та B2B консалтинг. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject персоналізовані комунікації uk_UA
dc.subject автоматизовані воронки продаж uk_UA
dc.subject тригерні кампанії uk_UA
dc.subject електрона комерція uk_UA
dc.subject автоматизація маркетингу uk_UA
dc.title Інноваційні рішення у проектуванні систем автоматизації продажів для інтернет-ресурсів з різною структурою конверсійної воронки uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2025/2(90)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу