Репозитарiй DSpace

Рекламні продукти для соціальних медіа як інструмент популяризації ініціатив українських громад у державах ЄС

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Діденко, К. Р.
dc.date.accessioned 2025-08-06T06:03:04Z
dc.date.available 2025-08-06T06:03:04Z
dc.date.issued 2025-08-06
dc.identifier.citation Діденко К. Р. Рекламні продукти для соціальних медіа як інструмент популяризації ініціатив українських громад у державах ЄС : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 54 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8075
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи: дослідження можливостей використання рекламних продуктів у соціальних медіа як інструменту популяризації ініціатив українських громад у ЄС, перевірка теоретичних висновків на практиці шляхом розробки та публікації інформаційного продукту для розвитку діяльності маркетигового бюро CreativeFabricaty у Нідерландах. Актуальність інформаційного продукту: у контексті сучасних глобалізаційних викликів та хвилі вимушеної міграції, пов’язаної з війною в Україні, питання збереження культурної ідентичності українців за кордоном стало особливо актуальним. Одним із дієвих способів підтримки, популяризації ініціатив українських громад у державах ЄС є ефективна комунікація через соціальні медіа. Новизна інформаційного продукту: міжкультурне спрямування із поєднанням інструментів цифрового маркетингу задля підтримки української культурної ідентичності за межами України. Зміст інформаційного продукту: повноцінно оформлений Instagram-акаунт з дописами, сторіс та highlights; розроблений WEB-сайт із презентацією послуг, кейсів, тарифних планів та можливістю замовлення консультації. Інформаційний продукт опубліковано: в соціальній мережі проекту – Instagram, створено WEB-сайт за допомогою Wix.studio uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject журналістика uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject громада в ЄС uk_UA
dc.subject контент uk_UA
dc.subject візуал uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject creativefabricaty uk_UA
dc.subject Instagram uk_UA
dc.title Рекламні продукти для соціальних медіа як інструмент популяризації ініціатив українських громад у державах ЄС uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу