dc.contributor.author |
Діденко, К. Р. |
|
dc.date.accessioned |
2025-08-06T06:03:04Z |
|
dc.date.available |
2025-08-06T06:03:04Z |
|
dc.date.issued |
2025-08-06 |
|
dc.identifier.citation |
Діденко К. Р. Рекламні продукти для соціальних медіа як інструмент популяризації ініціатив українських громад у державах ЄС : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 54 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8075 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи: дослідження можливостей використання
рекламних продуктів у соціальних медіа як інструменту популяризації ініціатив
українських громад у ЄС, перевірка теоретичних висновків на практиці шляхом
розробки та публікації інформаційного продукту для розвитку діяльності
маркетигового бюро CreativeFabricaty у Нідерландах.
Актуальність інформаційного продукту: у контексті сучасних
глобалізаційних викликів та хвилі вимушеної міграції, пов’язаної з війною в
Україні, питання збереження культурної ідентичності українців за кордоном стало
особливо актуальним. Одним із дієвих способів підтримки, популяризації
ініціатив українських громад у державах ЄС є ефективна комунікація через
соціальні медіа.
Новизна інформаційного продукту: міжкультурне спрямування із
поєднанням інструментів цифрового маркетингу задля підтримки української
культурної ідентичності за межами України.
Зміст інформаційного продукту: повноцінно оформлений Instagram-акаунт з
дописами, сторіс та highlights; розроблений WEB-сайт із презентацією послуг,
кейсів, тарифних планів та можливістю замовлення консультації.
Інформаційний продукт опубліковано: в соціальній мережі проекту –
Instagram, створено WEB-сайт за допомогою Wix.studio |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
журналістика |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
громада в ЄС |
uk_UA |
dc.subject |
контент |
uk_UA |
dc.subject |
візуал |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
creativefabricaty |
uk_UA |
dc.subject |
Instagram |
uk_UA |
dc.title |
Рекламні продукти для соціальних медіа як інструмент популяризації ініціатив українських громад у державах ЄС |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |