Репозитарiй DSpace

Планування та створення онлайнових рекламних продуктів для просування у соціальних мережах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федорова, П. М.
dc.date.accessioned 2025-08-06T05:39:48Z
dc.date.available 2025-08-06T05:39:48Z
dc.date.issued 2025-08-06
dc.identifier.citation Федорова П. М. Планування та створення онлайнових рекламних продуктів для просування у соціальних мережах : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 55 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8073
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи: дослідження питань створення онлайнових рекламних продуктів для іміджевої реклами та просування брендів компаній у соціальних мережах, розробка інформаційної акції з метою підвищення впізнаваності бренду «EnforusUAB». Актуальність і новизна інформаційної акції: підготовлені рекламні продукти привертають увагу до компанії, яка працює у специфічній сфері, такій як виготовлення трубопроводів та промислового обладнання, де рекламні стратегії стають важливим інструментом для привернення уваги потенційних клієнтів та партнерів, а також для формування іміджу та збільшення продажів. Новизна інформаційної акції: застосуванні нових методів та інструментів для просування бренду компанії, а саме – використання соціальної мережі LinkedIn. Зміст інформаційної акції: рекламні продукти, у вигляді постів; каруселі зображень; іміджевої статті; експертної статті з нативною рекламою для галузевої спільноти. Інформаційну акцію опубліковано на сторінці компанії «EnforusUAB» у соціальній мережі LinkedIn. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject рекламні продукти uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject журналістика uk_UA
dc.subject просування у інформаційному просторі uk_UA
dc.subject цільова аудиторія uk_UA
dc.subject трубопроводи та промислове обладнання uk_UA
dc.subject імідж uk_UA
dc.title Планування та створення онлайнових рекламних продуктів для просування у соціальних мережах uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу