Короткий опис (реферат):
Мета кваліфікаційної роботи: дослідити текст як форму та спосіб якісної
реклами; довести, що рекламний текст відіграє значну роль в ефективності
реклами; виокремити копірайтинг та на прикладах визначити його важливість,
створити матеріал на основі штучного інтелекту.
Актуальність і новизна інформаційного продукту: рекламний
копірайтинговий текст відіграє значну роль у формуванні позитивної думки
щодо продукту та спонукає до його придбання, з розвитком інтернет-індустрії
простежується щоденне збільшення веб-ресурсів з комерційною метою, тому
інформаційний продукт даного характеру наразі залишається і є вкрай
актуальним.
Зміст інформаційного продукту: статті для інтернет-магазину містять корисну
інформацію для задоволення потреб споживача цільового продукту і рекламу
наявних товарів веб-ресурсу.
Інформаційний продукт опубліковано власне на веб-сайті інтернет-магазину
Stitch: («Ідеї для домашнього рукоділля: натхнення з товарами від Stitch»,
28.02.2025), («Як початківцям вибрати швейну фурнітуру, яка не
підведе», 28.02.2025), («Що таке викрійка та основи її створення»,
28.02.2025).