DSpace Repository

Розробка та використання візуальних рекламних продуктів для студії танців

Show simple item record

dc.contributor.author Леміш, К. Є.
dc.date.accessioned 2025-08-05T10:35:03Z
dc.date.available 2025-08-05T10:35:03Z
dc.date.issued 2025-08-05
dc.identifier.citation Леміш К. Є. Розробка та використання візуальних рекламних продуктів для студії танців : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 51 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8061
dc.description.abstract Мета кваліфікаційної роботи: створення візуального інформаційного продукту, що забезпечує емоційно та структурно ефективну презентацію та підтримку курсу для дівчат 10–13 років, з урахуванням подвійної аудиторії — дітей і батьків. Актуальність і новизна інформаційного продукту: інформаційний продукт розроблено з урахуванням як комерційної доцільності (просування нового курсу всередині студії), так і соціальної функції — підтримки емоційного розвитку, впевненості та креативності дівчат в умовах психологічного навантаження воєнного часу. Новизна полягає в поєднанні візуального брендингу з освітньою метою, а також у використанні подвійного таргетування, маркетингових моделей (5W, SOSTAC) та залученні відео- рілсів, що рідко застосовуються у внутрішніх комунікаціях інших студій східного танцю. Зміст інформаційного продукту: включає комплекс промоматеріалів: афішу (друкований формат A3), брошуру (друкований варіант), інформаційний лист у PDF-документ для поширення в месенджерах (Viber, Telegram), два відео-рілси для соцмереж (Instagram, Facebook). Інформаційний продукт реалізовано у студії східного танцю Mirabelle (м.Дніпро) у лютому– березні 2025 року. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject візуальна комунікація uk_UA
dc.subject промоматеріали uk_UA
dc.subject візуальний вплив у рекламі uk_UA
dc.subject композиція uk_UA
dc.subject колір uk_UA
dc.subject візуальна метафора uk_UA
dc.title Розробка та використання візуальних рекламних продуктів для студії танців uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account