Abstract:
Мета кваліфікаційної роботи: створення візуального інформаційного
продукту, що забезпечує емоційно та структурно ефективну презентацію та
підтримку курсу для дівчат 10–13 років, з урахуванням подвійної аудиторії —
дітей і батьків.
Актуальність і новизна інформаційного продукту: інформаційний
продукт розроблено з урахуванням як комерційної доцільності (просування
нового курсу всередині студії), так і соціальної функції — підтримки
емоційного розвитку, впевненості та креативності дівчат в умовах
психологічного навантаження воєнного часу. Новизна полягає в поєднанні
візуального брендингу з освітньою метою, а також у використанні подвійного
таргетування, маркетингових моделей (5W, SOSTAC) та залученні відео-
рілсів, що рідко застосовуються у внутрішніх комунікаціях інших студій
східного танцю.
Зміст інформаційного продукту: включає комплекс промоматеріалів:
афішу (друкований формат A3), брошуру (друкований варіант),
інформаційний лист у PDF-документ для поширення в месенджерах (Viber,
Telegram), два відео-рілси для соцмереж (Instagram, Facebook). Інформаційний
продукт реалізовано у студії східного танцю Mirabelle (м.Дніпро) у лютому–
березні 2025 року.