Abstract:
Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтувати підходи щодо висвітлення
соціальної тематики у прифронтовому медіа та створити на цій основі цикл
публікацій про громадян Гуляйпільщини для газети «Голос Гуляйпілля».
Актуальність і новизна інформаційного продукту: актуальність
інформаційного продукту обґрунтована потребою в інформуванні громадян
Гуляйпільщини із соціальних питань та підтримання зв’язків між земляками, які
залишаються у прифронтовій громаді, і тими, які вимушено її покинули.
Новизною інформаційного продукту є підготовка та публікація матеріалів, що
висвітлюють важливі соціальні питання прифронтових громад, забезпечуючи не
лише насичення інформаційного простору, а й соціальну взаємодію між
громадянами.
Зміст інформаційного продукту: робота складається з 11 матеріалів, для
прифронтового медіа – «Голос Гуляйпілля», що подають реальні історії громадян
Гуляйпільщини в умовах війни, висвітлюючи різні сторони життя громади.
Інформаційний продукт опубліковано у газеті «Голос Гуляйпілля»
(грудень 2024р. – квітень 2025 р) та на її мережевих ресурсах.