dc.contributor.author |
Нікітіна, А.О. |
|
dc.date.accessioned |
2025-08-04T10:52:56Z |
|
dc.date.available |
2025-08-04T10:52:56Z |
|
dc.date.issued |
2025-08-04 |
|
dc.identifier.citation |
Нікітіна А.О. Просування онлайн-магазину у соціальних мережах (на прикладі Instagram-магазину жіночого одягу) : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 50 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8057 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи: з’ясувати особливості та методи
рекламних стратегій для малого бізнесу в соціальній мережі Instagram з метою
залучення нових клієнтів, створити рекламні продукти, розробити й
реалізувати інноваційні рішення та інформаційну акцію для просування
онлайн-магазину жіночого одягу «CRII.SHOP».
Актуальність і новизна інформаційної акції: У соціальних мережах
висока конкуренція серед бізнесів, але правильна комунікативна стратегія та
креативні ідеї просування забезпечують успіх. Візуальна комунікація з
аудиторією залишається актуальною. Новизна акції для онлайн-магазину
«CRII.SHOP» полягає, як приклад, у впровадженні подарункових сертифікатів
та брендового персонажа, що рідко використовується в цій ніші в соцмережах.
Зміст інформаційної акції: Акція «Instagram-шопінг: тренди, що
доступні кожному» включає фірмове оформлення Instagram із брендовим
персонажем та елементами стилю, а також створення рекламних продуктів для
залучення клієнтів онлайн і офлайн.
Інформаційну акцію реалізовано в соціальній мережі Instagram на
сторінці @crii.shop та на території м. Дніпро. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
реклама |
uk_UA |
dc.subject |
Instagram |
uk_UA |
dc.subject |
соціальні мережі |
uk_UA |
dc.subject |
рекламні стратегії |
uk_UA |
dc.subject |
онлайн-магазин |
uk_UA |
dc.title |
Просування онлайн-магазину у соціальних мережах (на прикладі Instagram-магазину жіночого одягу) |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |