Abstract:
Мета кваліфікаційної роботи: з’ясувати особливості та методи
рекламних стратегій для малого бізнесу в соціальній мережі Instagram з метою
залучення нових клієнтів, створити рекламні продукти, розробити й
реалізувати інноваційні рішення та інформаційну акцію для просування
онлайн-магазину жіночого одягу «CRII.SHOP».
Актуальність і новизна інформаційної акції: У соціальних мережах
висока конкуренція серед бізнесів, але правильна комунікативна стратегія та
креативні ідеї просування забезпечують успіх. Візуальна комунікація з
аудиторією залишається актуальною. Новизна акції для онлайн-магазину
«CRII.SHOP» полягає, як приклад, у впровадженні подарункових сертифікатів
та брендового персонажа, що рідко використовується в цій ніші в соцмережах.
Зміст інформаційної акції: Акція «Instagram-шопінг: тренди, що
доступні кожному» включає фірмове оформлення Instagram із брендовим
персонажем та елементами стилю, а також створення рекламних продуктів для
залучення клієнтів онлайн і офлайн.
Інформаційну акцію реалізовано в соціальній мережі Instagram на
сторінці @crii.shop та на території м. Дніпро.