Abstract:
Мета кваліфікаційної роботи: розгляд необхідних професійних вимог у формулювання формату, змістового наповнення та організаційних аспектів виробництва розважальної телепрограми «Годинник» на місцевому каналі D1, виявлення ролі та впливу на аудиторію, а також визначення перспектив її розвитку в умовах воєнного стану. Актуальність і новизна інформаційного продукту: розважальна журналістика в умовах війни перетворилася на важливий інструмент психологічної підтримки. Продукт демонструє нову проблематику, тематику та нову форму подачі - вимушена адаптація до воєнного часу, розважальний контент як засіб психологічної допомоги та згуртування. Зміст інформаційного продукту: матеріали до інформаційно-розважальної програми «Годинник», сценарний план.
Інформаційний продукт вийшов на телебаченні та опублікований на YouTube-сторінці телеканалу D1 25.03.2024; 30.03.2024; 06.04.2024; 13.04.2024; 27.04.2024.