Короткий опис (реферат):
Мета кваліфікаційної роботи: створення інформаційного продукту для
проведення рекламної кампанії магазину одягу, на прикладі українського
бренду «Must Have».
Актуальність і новизна інформаційного продукту: актуальність
інформаційного продукту обґрунтована необхідністю проведення ефективних
рекламних кампаній, зокрема для підприємств у сфері роздрібної торгівлі
одягом, в сучасних умовах економічної кризи в Україні, спричиненої
повномасштабною агресією рф. Вивчення технологій створення, поширення та
впливу на споживчу аудиторію, а також аналізу результативності рекламних
кампаній, адаптованих до сучасних умов, допоможе покращити якість
інформаційного наповнення, сприятиме чіткій диференціації брендів та
підвищить рівень задоволення споживачів.
Зміст інформаційного продукту: підбірка рекламних матеріалів магазину
одягу «Must Have» для розміщення в друкованому виданні, на сайті та у
соціальних мережах агенції «Сайт Наше Місто». Продукт складається з
спонсорських статей, інтерв'ю із засновницею бренду, макетів банерної та
контекстної реклами, рекламних постів у соціальних мережах та UGC відео для
TikTok.
Інформаційний продукт опубліковано на всіх комунікаційних каналах у
агенції «Сайт Наше Місто».