dc.contributor.author |
Ромах, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-08-04T10:16:05Z |
|
dc.date.available |
2025-08-04T10:16:05Z |
|
dc.date.issued |
2025-08-04 |
|
dc.identifier.citation |
Ромах М. В. Технології створення матеріалів для інформаційної програми міського телеканалу : кваліфікаційна робота бакалавра : 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 64 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8051 |
|
dc.description.abstract |
Загальна мета кваліфікаційної роботи за спеціальністю 061 «Журналістика» — визначити вплив інформаційного контенту регіонального телебачення на формування суспільної думки мешканців міста Дніпро, проаналізувавши тематичну спрямованість, подачу та емоційне забарвлення новин телеканалу Д1.
Актуальність і новизна інформаційного продукту: у контексті війни та соціальної напруги в регіонах, регіональні телеканали відіграють важливу роль у підтримці громадської стабільності, формуванні локального патріотизму та інформуванні мешканців. Новизна полягає у проведенні глибокого контент-аналізу 228 сюжетів та створенні оригінального новинного матеріалу, який базується на концепції локальної згуртованості й прикладах позитивної співпраці громади, влади та медіа.
Зміст інформаційного продукту: матеріали для телеканалу Д1 які включають: сценарний план, соціальне опитування та новинні сюжети
Інформаційний продукт опубліковано на офіційному YouTube-каналі «D1 – Офіційний канал» та поширено у соціальних мережах телеканалу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
суспільна думка |
uk_UA |
dc.subject |
регіональні медіа |
uk_UA |
dc.subject |
телеканал Д1 |
uk_UA |
dc.subject |
новинний сюжет |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація |
uk_UA |
dc.subject |
війна |
uk_UA |
dc.subject |
соціальна згуртованість |
uk_UA |
dc.subject |
локальні ініціативи |
uk_UA |
dc.title |
Технології створення матеріалів для інформаційної програми міського телеканалу |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |