Abstract:
Загальна мета кваліфікаційної роботи за спеціальністю 061 «Журналістика» — визначити вплив інформаційного контенту регіонального телебачення на формування суспільної думки мешканців міста Дніпро, проаналізувавши тематичну спрямованість, подачу та емоційне забарвлення новин телеканалу Д1.
Актуальність і новизна інформаційного продукту: у контексті війни та соціальної напруги в регіонах, регіональні телеканали відіграють важливу роль у підтримці громадської стабільності, формуванні локального патріотизму та інформуванні мешканців. Новизна полягає у проведенні глибокого контент-аналізу 228 сюжетів та створенні оригінального новинного матеріалу, який базується на концепції локальної згуртованості й прикладах позитивної співпраці громади, влади та медіа.
Зміст інформаційного продукту: матеріали для телеканалу Д1 які включають: сценарний план, соціальне опитування та новинні сюжети
Інформаційний продукт опубліковано на офіційному YouTube-каналі «D1 – Офіційний канал» та поширено у соціальних мережах телеканалу.