Короткий опис (реферат):
В роботі розкрито поняття кейтерингу та його роль в економіці; досліджено процес організації кейтерингового обслуговування; проаналізовано методи управління у кейтеринговому бізнесі; надано організаційно-економічну характеристику підприємству; визначено особливості організації кейтерингових послуг на досліджуваному підприємстві; оцінено ефективність управління; розроблено пропозиції щодо покращення управління, зокрема покращення упаковки, контроль температури, GPS-навігація, онлайн-комунікація з клієнтами, тренінги персоналу, гнучка цінова політика та система лояльності; для корпоративних клієнтів передбачено спеціальні пакети з бонусами; проведена оцінка ефективності впровадження рекомендацій підтверджує, що реалізація запропонованих заходів сприятиме підвищенню ефективності бізнесу, збільшенню доходу та зниженню витрат.