Abstract:
Мета кваліфікаційної роботи: створити відеоролик соціальної спрямованості для
просування у соціальній мережі Facebook з метою формування позитивного
образу України та підвищення міжнародної підтримки через культурний
наратив.
Актуальність і новизна інформаційного продукту: під час війни в Україні
особливої ваги набуває не лише військовий, а й культурний спротив.
Відеоконтент, що демонструє цю боротьбу, є потужним інструментом впливу на
громадську думку. Новизна полягає у використанні реальних матеріалів – акцій
солідарності в Європі, виставки картин українських захисників, виступів
українського інтернаціонального балету, фрагментів з фільму Three years of war
in Ukraine. Songs of a slowly burning land – для створення емоційного наративу,
що підсилює ефективність просування в соціальних мережах.
Зміст інформаційного продукту: відео складається з динамічного монтажу,
хронологічно побудованого емоційного ряду, що включає хвилину мовчання,
зйомки з дрону, події культурного спротиву в Європі, мистецькі ініціативи та
документальні кадри.
Інформаційний продукт створений для майбутнього опублікування в соціальній
мережі Facebook.
Кваліфікаційна робота була апробована на науковій конференції, де отримала
позитивні відгуки та підтвердила практичну значущість представленого
відеопродукту в контексті сучасної інформаційної війни.