Короткий опис (реферат):
Мета кваліфікаційної роботи: розробка та реалізація комплекту
рекламних і PR-матеріалів для просування авторського бренду косметики
«Vitta Beauty Care» у соціальній мережі Instagram.
Актуальність і новизна інформаційного продукту полягає у створенні
комплекту рекламних і PR-матеріалів для просування бренду косметики в
соціальній мережі Instagram, що є необхідним етапом запуску нового
косметичного бренду, адже дозволяє не лише презентувати продукт, а й
сформувати цілісну естетику через візуальний контент. Новизна
інформаційного продукту полягає у формуванні оригінального контенту, що
просуває ключовий меседж – «натуральність продукції українського
виробництва», і передається не лише текстово, а й через стилістику, кольорову
гаму, органічні візуальні рішення та меседжі, що формують атмосферу
турботи та довіри.
Зміст інформаційного продукту: бренд-айдентика, візуальний стиль та
медіаконтент (серія публікацій та Reels) для Instagram.
Інформаційний продукт опубліковано на офіційній сторінці Instagram
бренду косметики «Vitta Beauty Care».