Abstract:
Мета кваліфікаційної роботи: розробити та реалізувати ефективну інформаційну акцію для популяризації онлайн-чемпіонату серед бʼюті-майстрів із використанням інструментів івент-комунікації.
Актуальність і новизна інформаційної акції: зростання ролі соціальних мереж у професійному розвитку фахівців бʼюті-сфери та у просуванні спеціалізованих івентів. Оригінальність реалізованої акції полягає в поєднанні якісного, адаптованого під цільову аудиторію контенту з інтерактивним форматом чемпіонату, що дозволяє не лише підвищити впізнаваність проєкту, а й активізувати участь фахівців.
Зміст інформаційної акції: кампанія охоплює розробку контент-стратегії для Instagram, створення серій інформаційних, промоційних та відеоматеріалів, реалізацію інтерактивних елементів для залучення аудиторії, візуальне оформлення профілю у фірмовому стилі чемпіонату.
Інформаційна акція реалізована через Instagram на офіційній сторінці онлайн-чемпіонату для бʼюті-майстрів.