Короткий опис (реферат):
Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є аналіз організації зовнішнього
комунікаційного процесу в сучасних організаціях, оцінка його впливу на
ефективність їх функціонування та розробка стратегічних напрямів
удосконалення комунікаційної політики.
Для досягнення мети роботи нами було поставлено наступні завдання
дослідження: розкрити сутність комунікацій як категорії менеджменту та
класифікувати їх за релевантними ознаками; визначити структурні особливості
зовнішнього комунікаційного процесу та його ключові інструменти;
проаналізувати специфіку побудови зовнішніх комунікацій у закладах вищої
освіти; оцінити організаційну структуру УМСФ у контексті здатності
реалізовувати ефективну зовнішню комунікацію; дослідити зв’язок між
зовнішньо-комунікаційною активністю та динамікою основних показників
діяльності університету; розробити стратегію зовнішніх комунікацій УМСФ та
запропонувати зміни в організаційні структурі для її реалізації.
Об'єкт дослідження — зовнішні комунікації в системі управління
організаціями. Предмет дослідження — управлінський механізм організації
зовнішнього комунікаційного процесу в закладі вищої освіти.
Дослідження проводилося на прикладі Університету митної справи та
фінансів, де було пройдено переддипломну практику.