Репозитарiй DSpace

Аналіз організації зовнішнього комунікаційного процесу та визначення його впливу на діяльність організації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Керб, С. І.
dc.date.accessioned 2025-07-25T10:33:21Z
dc.date.available 2025-07-25T10:33:21Z
dc.date.issued 2025-07-25
dc.identifier.citation Керб С. І. Аналіз організації зовнішнього комунікаційного процесу та визначення його впливу на діяльність організації : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 58 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7953
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є аналіз організації зовнішнього комунікаційного процесу в сучасних організаціях, оцінка його впливу на ефективність їх функціонування та розробка стратегічних напрямів удосконалення комунікаційної політики. Для досягнення мети роботи нами було поставлено наступні завдання дослідження: розкрити сутність комунікацій як категорії менеджменту та класифікувати їх за релевантними ознаками; визначити структурні особливості зовнішнього комунікаційного процесу та його ключові інструменти; проаналізувати специфіку побудови зовнішніх комунікацій у закладах вищої освіти; оцінити організаційну структуру УМСФ у контексті здатності реалізовувати ефективну зовнішню комунікацію; дослідити зв’язок між зовнішньо-комунікаційною активністю та динамікою основних показників діяльності університету; розробити стратегію зовнішніх комунікацій УМСФ та запропонувати зміни в організаційні структурі для її реалізації. Об'єкт дослідження — зовнішні комунікації в системі управління організаціями. Предмет дослідження — управлінський механізм організації зовнішнього комунікаційного процесу в закладі вищої освіти. Дослідження проводилося на прикладі Університету митної справи та фінансів, де було пройдено переддипломну практику. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject зовнішні комунікації uk_UA
dc.subject стратегія комунікацій uk_UA
dc.subject університетський маркетинг uk_UA
dc.subject бренд університету uk_UA
dc.subject менеджмент у вищій освіті uk_UA
dc.subject публічна репутація uk_UA
dc.title Аналіз організації зовнішнього комунікаційного процесу та визначення його впливу на діяльність організації uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу