Abstract:
Кваліфікаційна робота присвячена аналізу маркетингового планування в
комерційних організаціях на прикладі АТ «УКРСИББАНК». Мета роботи
полягає в дослідженні маркетингової діяльності банківської установи, оцінці
ефективності її маркетингового планування, а також вивченні основних методів
і стратегій, застосовуваних в банківській сфері для досягнення конкурентних
переваг.
У роботі сформульовані наступні завдання: проаналізовано поняття та
завдання маркетингового планування в комерційних організаціях; досліджено
основні етапи процесу маркетингового планування та їх вплив на ефективність
діяльності АТ «УКРСИББАНК»; оцінено методи та інструменти стратегічного
маркетингового планування, застосовувані у банківській сфері; проведено аналіз
зовнішнього середовища, яке впливає на маркетингові стратегії організації;
проаналізовано маркетингову діяльність АТ «УКРСИББАНК», враховуючи
ринкові тенденції та конкурентне середовище.