dc.contributor.author |
Волобуєв, М. М. |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-23T07:37:27Z |
|
dc.date.available |
2025-07-23T07:37:27Z |
|
dc.date.issued |
2025-07-23 |
|
dc.identifier.citation |
Волобуєв М. М. Аналіз маркетингового планування в комерційній організації : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 64 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7914 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена аналізу маркетингового планування в
комерційних організаціях на прикладі АТ «УКРСИББАНК». Мета роботи
полягає в дослідженні маркетингової діяльності банківської установи, оцінці
ефективності її маркетингового планування, а також вивченні основних методів
і стратегій, застосовуваних в банківській сфері для досягнення конкурентних
переваг.
У роботі сформульовані наступні завдання: проаналізовано поняття та
завдання маркетингового планування в комерційних організаціях; досліджено
основні етапи процесу маркетингового планування та їх вплив на ефективність
діяльності АТ «УКРСИББАНК»; оцінено методи та інструменти стратегічного
маркетингового планування, застосовувані у банківській сфері; проведено аналіз
зовнішнього середовища, яке впливає на маркетингові стратегії організації;
проаналізовано маркетингову діяльність АТ «УКРСИББАНК», враховуючи
ринкові тенденції та конкурентне середовище. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингове планування |
uk_UA |
dc.subject |
стратегічне планування |
uk_UA |
dc.subject |
ринкове середовище |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентне середовище |
uk_UA |
dc.subject |
інструменти маркетингового планування |
uk_UA |
dc.subject |
банківська діяльність |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз маркетингового планування в комерційній організації |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |