Короткий опис (реферат):
Для досягнення мети в роботі поставлено такі завдання: розкрити
управлінську природу маркетингових комунікацій у системі сучасного
менеджменту; провести фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ
«РОЗЕТКА.УА»; оцінити ефективність управління окремими каналами
маркетингової комунікації компанії та їх вплив на досягнення цільових
показників: конверсії, доходу, ROI; побудувати модель управління воронкою
комунікацій клієнта на основі цифрових каналів просування; здійснити
порівняльний аналіз системи маркетингових комунікацій ТОВ «РОЗЕТКА.УА»
з основними конкурентами на ринку маркетплейсів України; визначити основні
проблеми в управлінні маркетинговими комунікаціями компанії та розробити
комплекс управлінських рішень щодо їх удосконалення.