Репозитарiй DSpace

Аналіз управління маркетинговим комунікаційним процесом комерційної організації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зуєва, Д. Д.
dc.date.accessioned 2025-07-23T06:56:44Z
dc.date.available 2025-07-23T06:56:44Z
dc.date.issued 2025-07-23
dc.identifier.citation Зуєва Д. Д. Аналіз управління маркетинговим комунікаційним процесом комерційної організації : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 57 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7909
dc.description.abstract Для досягнення мети в роботі поставлено такі завдання: розкрити управлінську природу маркетингових комунікацій у системі сучасного менеджменту; провести фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ «РОЗЕТКА.УА»; оцінити ефективність управління окремими каналами маркетингової комунікації компанії та їх вплив на досягнення цільових показників: конверсії, доходу, ROI; побудувати модель управління воронкою комунікацій клієнта на основі цифрових каналів просування; здійснити порівняльний аналіз системи маркетингових комунікацій ТОВ «РОЗЕТКА.УА» з основними конкурентами на ринку маркетплейсів України; визначити основні проблеми в управлінні маркетинговими комунікаціями компанії та розробити комплекс управлінських рішень щодо їх удосконалення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject управлінська природа uk_UA
dc.subject маркетингові комунікації uk_UA
dc.subject ефективність управління uk_UA
dc.subject досягнення показників uk_UA
dc.title Аналіз управління маркетинговим комунікаційним процесом комерційної організації uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу