DSpace Repository

Маркетингове дослідження ринку послуг закладів готельно–ресторанного бізнесу

Show simple item record

dc.contributor.author Степанова, Д.В.
dc.date.accessioned 2024-07-29T13:48:46Z
dc.date.available 2024-07-29T13:48:46Z
dc.date.issued 2024-07-29
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7619
dc.description.abstract В роботі виконано такі завдання: розглянуто Виходячи з поставленої мети, виконано такі завдання: розглянуто маркетингове дослідження, як основу визначення ринкових можливостей готелів та ресторанів; досліджено формування маркетингової інформаційної системи; визначено методичні основи дослідження ринку готельних і ресторанних послуг; надано загальну організаційно–економічну характеристику ресторану «See Zone»; визначено вплив факторів зовнішнього середовища на індустрію гостинності; здійснено характеристику конкурентного середовища на ринку готельно–ресторанних послуг; розробити практичні рекомендації щодо просування послуг ресторану «See Zone» за допомогою маркетингових досліджень; визначити пропозиції з просування ресторану «See Zone» в інформаційному просторі за допомогою сучасних способів реклами. Методи дослідження: літературно–аналітичний, математико–статистичний, узагальнення, пояснення, метод аналізу та синтезу, порівняльно–описовий методи метод SWOT–аналізу. Сформовані в роботі висновки та рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії підприємств готельно–ресторанного бізнесу, а також результати дослідження допоможуть виявити сильні та слабкі сторони ринку, розкрити нові можливості для розвитку, визначити потреби та очікування клієнтів, а також розробити пропозиції щодо просування ресторану, в тому числі завдяки сучасним способам реклами, для залучення клієнтів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2024;
dc.subject маркетингові дослідження uk_UA
dc.subject маркетингова інформаційна система uk_UA
dc.subject індустрія гостинності uk_UA
dc.subject послуга uk_UA
dc.subject ринок uk_UA
dc.title Маркетингове дослідження ринку послуг закладів готельно–ресторанного бізнесу uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account