Короткий опис (реферат):
В роботі виконано такі завдання: розглянуто Виходячи з поставленої мети, виконано такі завдання: розглянуто маркетингове дослідження, як основу визначення ринкових можливостей готелів та ресторанів; досліджено формування маркетингової інформаційної системи; визначено методичні основи дослідження ринку готельних і ресторанних послуг; надано загальну організаційно–економічну характеристику ресторану «See Zone»; визначено вплив факторів зовнішнього середовища на індустрію гостинності; здійснено характеристику конкурентного середовища на ринку готельно–ресторанних послуг; розробити практичні рекомендації щодо просування послуг ресторану «See Zone» за допомогою маркетингових досліджень; визначити пропозиції з просування ресторану «See Zone» в інформаційному просторі за допомогою сучасних способів реклами.
Методи дослідження: літературно–аналітичний, математико–статистичний, узагальнення, пояснення, метод аналізу та синтезу, порівняльно–описовий методи метод SWOT–аналізу.
Сформовані в роботі висновки та рекомендації щодо покращення маркетингової стратегії підприємств готельно–ресторанного бізнесу, а також результати дослідження допоможуть виявити сильні та слабкі сторони ринку, розкрити нові можливості для розвитку, визначити потреби та очікування клієнтів, а також розробити пропозиції щодо просування ресторану, в тому числі завдяки сучасним способам реклами, для залучення клієнтів.