Короткий опис (реферат):
в роботі виконано такі завдання: висвітлити основні аспекти визначення поняття «конкурентоспроможність підприємства» та її основні складові; охарактеризувати фактори забезпечення конкурентоспроможності на підприємстві; обґрунтувати методичні підходи забезпечення конкурентних переваг підприємства; навести організаційно–економічну характеристику ресторану ««BROOKS Eats & Drinks»; проаналізувати конкурентні позиції підприємства на ринку ресторанних послуг; провести оцінювання конкурентного потенціалу підприємства; обґрунтувати заходи щодо підвищення конкурентоспроможності ресторану «BROOKS Eats & Drinks»; побудувати конкурентну карту ринку та виявити стратегічні положення підприємства.
Методи дослідження: літературно–аналітичний, математико–статистичний, узагальнення, пояснення, метод аналізу та синтезу, порівняльно–описовий методи метод SWOT–аналізу.
Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що теоретичні та методичні положення і пропозиції із забезпечення конкурентоспроможності можуть бути використані підприємствами ресторанного бізнесу.