Короткий опис (реферат):
Виходячи з поставленої мети, виконано такі завдання: розглянуто сутність та основні складові лояльності споживачів у сфері готельних послуг; виявлено фактори впливу на розвиток лояльності споживачів у сфері готельних послуг; охарактеризовано програми лояльності споживачів на ринку готельних послуг; досліджено управління програмами лояльності споживачів у найбільших готельних мережах світу; проаналізовано діяльність готельно–ресторанного комплексу «Лейк Парк»; запропоновано впровадження нової послуги задля оптимізації управління споживчою лояльністю у готельно–ресторанному комплексі «Лейк Парк».
Методи дослідження: літературно–аналітичний, математико–статистичний, узагальнення, пояснення, метод аналізу та синтезу, порівняльно–описовий.
Матеріал кваліфікаційної роботи може бути використаний в якості рекомендацій щодо підвищення споживчої лояльності клієнтів для поліпшення діяльності закладів готельного господарства України.