Короткий опис (реферат):
Метою дослідження є узагальнення теоретичних та практичних засад, а також розробка рекомендацій щодо управління іміджем рекламного агентства.
Для досягнення поставленої мети у кваліфікаційній роботі магістра були сформульовані та поставлені такі завдання дослідження:
 розкрити сутність та охарактеризувати маркетинг як основну функцію формування позитивного іміджу підприємства;
 охарактеризувати стратегії та концепції управління іміджем рекламного агентства;
 дати характеристику маркетингової діяльності досліджуваного рекламного агентства;
 провести оцінку макро- та мікросередовища компанії «BE POLAR»;
 сформувати стратегію позитивного іміджу рекламного агентства «BE POLAR» ;
 дати обґрунтування стратегічної орієнтації компанії.