Репозитарiй DSpace

Розробка стратегії формування позитивного іміджу підприємства (на матеріалах РА «BE POLAR», м. Дніпро)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченко, Яна Романівна
dc.date.accessioned 2025-03-18T08:06:28Z
dc.date.available 2025-03-18T08:06:28Z
dc.date.issued 2025-03-18
dc.identifier.citation Ткаченко Я. Р. Розробка стратегії формування позитивного іміджу підприємства (на матеріалах РА «BE POLAR», м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 96 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7544
dc.description.abstract Метою дослідження є узагальнення теоретичних та практичних засад, а також розробка рекомендацій щодо управління іміджем рекламного агентства. Для досягнення поставленої мети у кваліфікаційній роботі магістра були сформульовані та поставлені такі завдання дослідження:  розкрити сутність та охарактеризувати маркетинг як основну функцію формування позитивного іміджу підприємства;  охарактеризувати стратегії та концепції управління іміджем рекламного агентства;  дати характеристику маркетингової діяльності досліджуваного рекламного агентства;  провести оцінку макро- та мікросередовища компанії «BE POLAR»;  сформувати стратегію позитивного іміджу рекламного агентства «BE POLAR» ;  дати обґрунтування стратегічної орієнтації компанії. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.title Розробка стратегії формування позитивного іміджу підприємства (на матеріалах РА «BE POLAR», м. Дніпро) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу