Короткий опис (реферат):
Реклама є головним чинником загальної маркетингової стратегії підприємства. З її допомогою підприємства налагоджують контакт зі споживачами, викликають у них зацікавленість, підвищують впізнаваність бренду та просувають свої товари або послуги. Сьогодні реклама є найрозповсюдженішим інструментом, тому що конкуренція є для підприємства стимулом постійно розвиватися на всіх етапах процесу реалізації товарів і послуг. Підприємства використовують багато методів розповсюдження реклами, від яких залежить побудова рекламної кампанії та подальша її реалізація. Ефективність рекламної кампанії важко визначити, тому на підприємствах доцільно розробляти програми організації управління нею. Стратегія рекламної кампанії має суттєве значення для успіху підприємства. Усвідомлення маркетологом можливостей та обмежень рекламного звернення сприяє ефективному розподілу ресурсів на досягнення поставлених цілей.