Репозитарiй DSpace

Як реалізувати рекламну діяльність на підприємстві: основні підходи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тохтамиш, Т. О.
dc.contributor.author Шептуха, О. М.
dc.date.accessioned 2025-02-10T07:55:03Z
dc.date.available 2025-02-10T07:55:03Z
dc.date.issued 2025-02-10
dc.identifier.citation Шептуха О. М., Тохтамиш Т. О. Як реалізувати рекламну діяльність на підприємстві: основні підходи. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. №4(88). С. 158-163. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7022
dc.description.abstract Реклама є головним чинником загальної маркетингової стратегії підприємства. З її допомогою підприємства налагоджують контакт зі споживачами, викликають у них зацікавленість, підвищують впізнаваність бренду та просувають свої товари або послуги. Сьогодні реклама є найрозповсюдженішим інструментом, тому що конкуренція є для підприємства стимулом постійно розвиватися на всіх етапах процесу реалізації товарів і послуг. Підприємства використовують багато методів розповсюдження реклами, від яких залежить побудова рекламної кампанії та подальша її реалізація. Ефективність рекламної кампанії важко визначити, тому на підприємствах доцільно розробляти програми організації управління нею. Стратегія рекламної кампанії має суттєве значення для успіху підприємства. Усвідомлення маркетологом можливостей та обмежень рекламного звернення сприяє ефективному розподілу ресурсів на досягнення поставлених цілей. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject рекламна діяльність uk_UA
dc.subject рекламна кампанія uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject аналіз uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject ефективність uk_UA
dc.title Як реалізувати рекламну діяльність на підприємстві: основні підходи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2024/4(88)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Показати скорочений опис матеріалу