Аннотации:
Книга знайомить читачів з основами маркетингу та управління
маркетинговою діяльністю. У ній розглядаються такі складові
маркетингової діяльності бізнес-організації, як маркетингове
середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження,
сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна й
цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації та
організація маркетингової діяльності на підприємствах.
За своїм змістом посібник відображає сучасні світові підходи у
галузі маркетингу та управління, особливості маркетингової
діяльності в Україні.
Книга – інформативна, цікаво написана. Автори викладають
матеріал живою, легкою мовою. Посібник читається із задоволенням.
Для здобувачів вищої освіти, менеджерів-практиків і всіх, хто
цікавиться маркетингом та управлінням.