Репозитарiй DSpace

Перегляд Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності за датою публікації

Перегляд Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності за датою публікації

Сортувати: Впорядкувати: Результати:

  • Осадча, Н.В.; Ляшенко, В.І. (ДонНТУ, 2-06-09)
    Стаття присвячена актуальній темі формування інституційних засад розвитку транскордонного співробітництва. В роботі досліджено визначення „митний режим” та запропоновано використовувати спеціальні митні режими для розвитку ...
  • Маляр, Д. В. (Університет митної справи та фінансів, 2016-08-18)
    В якості об’єкту дослідження обрано організаційну модель корпоративного підприємства. В зв’язку з цим розглянуто як вірогідні варіанти: класичну, неокласичну, бюрократичну, інституційну та системну моделі корпоративного ...
  • Новікова, К.І. (Університет митної справи та фінансів, 2016-08-18)
    У статті проаналізовано основні показники інвестиційно-інноваційної безпеки України як складової економічної безпеки. Проведено SWOT-аналіз сучасного стану інноваційно-інвестиційної діяльності, визначено порівняльні переваги, ...
  • Петруня, Ю.Е. (Університет митної справи та фінансів, 2016-08-18)
    В статье изложены особенности управления инвестиционной деятельностью на разных уровнях в условиях экономической глобализации. Обоснованы возможные шансы, риски, противоречия, проблемные моменты при использовании различных ...
  • Літовченко, Б. В.; Коляда, С. П. (Університет митної справи та фінансів, 2016-08-18)
  • Коляда, С.П. (Університет митної справи та фінансів, 2016-08-18)
    В работе рассматривается ключевые аспекты личной эффективности. Создана классификация личностной направленности в векторах «действие-желание». Выделена связь сознания нации с личной эффективностью
  • Горб, К. М. (Університет митної справи та фінансів, 2016-08-18)
    Зіставлено поняття туристичного продукту та дестинації, виділено поняття турпродукту-дестинації, представлено модель процесу його споживання. Обґрунтовано й висвітлено диференціацію узгоджених маркетингових дій на різних ...
  • Петруня, Ю. Є.; Петруня, В. Ю. (Університет митної справи та фінансів, 2016-12-20)
    Книга знайомить читачів з основами маркетингу. У ній розглядаються такі складові маркетингової діяльності підприємства (організації), як маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, ...
  • Матвійчук, І. О. (Українська академія друкарства, 2017-04-18)
    У статті здійснено поглиблений науковий аналіз та надано об’єктивну оцінку стратегічних векторів вдосконалення управлінської діяльності в процесі забезпечення економічної безпеки держави. Досліджено сутнісні аспекти ...
  • Матвійчук, І. О.; Matvijchuk, I. O. (2017-04-18)
    У статті досліджено глобалізаційний вимір інституціоналізації управління економічною безпекою держави в умовах посилення процесів інтеграції, транснаціоналізації та інтернаціоналізації світової економіки. Здійснено поглиблений ...
  • Матвійчук, І. О.; Matvijchuk, І. (Тернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюя, 2017-04-18)
    Важкопрогнозованість та зростаюча непередбачуваність подальших напрямків та варіантів розвитку світу обумовлюють необхідність поглибленого вивчення та детального аналізу всього комплексу концептуальних змін, що відбуваються ...
  • Івашина, О. Ф.; Матвійчук, І. О.; Ivashina, A. F.; Matvijchuk, I. O. (Харківський національний економічний університет, Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку Національної академії наук України, 2017-04-18)
    У статті досліджено субстанціональні глобальні виклики розвитку світової економіки в умовах посилення процесів інтеграції, транснаціоналізації та глобалізації світової економіки як вищої стадії її інтернаціоналізації в ...
  • Білоцерківець, В.В.; Горобець, С.П.; Завгородня, О.О.; Маляр, Д.В.; Алсуфíєва, О.О. (Національна металургійна академія України, 2017-05-01)
    Викладені базові методологічні та теоретичні положення макроекономіки, розкриті закони функціонування і розвитку національної економіки, основні макроекономічні проблеми та шляхи їх вирішення, механізми досягнення рівноваги ...
  • Петруня, Ю. Є.; Єдинак, В. Ю.; Бугай, Я. В.; Petrunya, Y.; Iedynak, V.; Buhai, Y. (Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, ТОВ "Редакція журналу "Економіка та держава", 2017-05-02)
    Статтю присвячено концептуально3теоретичному розгляду питання регулювання зовнішньоекономічної діяльності через призму базових категорій митно-тарифного регулювання та реалізації митної політики держави
  • Єдинак, В.Ю.; Iedynak, V.Iu. (Одеський національний політехнічний університет, 2017-05-02)
    Стаття присвячена дослідженню питання забезпечення інвестиційної складової економічної безпеки України під впливом глобалізаційних чинників з урахуванням посилення процесів транснаціоналізації національної економіки
  • Єдинак, Т. С.; Єдинак, В. Ю. (Чорноморський державний університет імені Петра Могили, Товариство з обмеженою відповідальністю "ДКС Центр", 2017-05-02)
    Стаття присвячена дослідженню питання місця та ролі інвестиційної безпеки в складі економічної безпеки країни, аналізу її стану та виявлення основних загроз.
  • Івашина, О. Ф.; Ivashyna, O. F. (Харківський національний економічний університет, Науково-дослідний центр індустріальних проблем розвитку Національної академії наук України, 2017-05-02)
    Розглянуто розвиток теоретико-методологічних засад інституціоналізації економіко-неекономічних взаємодій, і на цій основі обґрунтовано шляхи і способи економічної модернізації країни. На основі інституціональної методології ...
  • Kakhovich, Y.O.; Nemeth, Y.I. (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2017-05-06)
    The main theoretical aspects of output of Ukrainian enterprises to the foreign markets are considered in the article, criteria for the selection of foreign markets and the basic strategies that are used in modern international ...
  • Костогриз, І.В.; Кахович, Ю.О. (Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського, 2017-05-06)
    Статтю присвячено дослідженню невідповідності якості продукції українського виробника міжнародним стандартам. Представлено умови виходу вітчизняних підприємств на міжнародний ринок. Досліджено вимоги до якості продуктів ...
  • Падерін, І.Д.; Комарова, К.В.; Сорока, К.О. (Дніпропетровська державна фінансова академія, 2017-05-07)
    Щоб мати успіх на ринку, підприємствам доводиться вирішувати багато складних питань. Знання сучасного маркетингу дозволить досягти цієї мети. У навчальному посібнику розкрито сутність і зміст основних понять маркетингу, ...