Abstract:
У статті розглянуто підходи до організації процедур внутрішнього контролю у банках, перевірки клієнтів та їх
операцій. На противагу класичному підходу, де внутрішній контроль виступає лише функцією забезпечення фінансової
стабільності, мінімізації операційного ризику, розглянуто можливість сприяти розвитку бізнесу. Внутрішні процедури контролю можуть стати інструментами створення доданої вартості. За останні роки вартість процедур внутрішнього контролю та перевірки інформації про клієнтів суттєво зросла. У статті надано приклади впровадження
внутрішнього контролю у банку, зроблено точковий аналіз типових помилок та прикладів впровадження найкращих
практик з автоматизації та цифровізації контрольного середовища. В результаті дослідження сформовано рекомендації щодо побудови системи внутрішнього контролю з огляду на потреби бізнес та операційних підрозділів.