Abstract:
У кваліфікаційній роботі створено низку інформаційних продуктів, які сприяють формуванню ефективного комунікативного простору для українських громад у муніципалітетах Нідерландів, що забезпечить їхню інтеграцію та соціальну адаптацію.
Актуальність і новизна інформаційного продукту полягає в тому, що створено та поширено низку матеріалів різного типу та спрямування, які разом забезпечують формування ефективного комунікативного простору української громади у муніципалітеті Лінгеваард. Органічно поєднано засоби медійної та подієвої комунікації, рекламні та PR-засоби.
Зміст інформаційного продукту: цикл із 10 інформаційних продуктів: інформаційні матеріали для медіа у жанрах інтерв’ю та кореспонденції; сервісні продукти для української громади (буклети, презентації, інфокарта); онлайнові продукти (зокрема, розробка концепції сайту для українського творчого колективу); матеріали промови; матеріали для українського репертуару нідерландського хору.
Інформаційний продукт опубліковано: у муніципальній газеті «Het Gemeente Nieuws», на муніципальному веб-сайт, в соціальних мережах Facebook, LinkedIn, розміщено на носіях зовнішньої реклами, поширено під час заходів.