Репозитарiй DSpace

Технології просування послуг рекламного агентства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чорна, А. І.
dc.date.accessioned 2024-07-29T06:11:42Z
dc.date.available 2024-07-29T06:11:42Z
dc.date.issued 2024-07-29
dc.identifier.citation Чорна А. І. Технології просування послуг рекламного агентства: кваліфікаційна робота бакалавра ... бакалавр: 061 «Журналістика» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 33 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/6530
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі досліджено та систематизаовано сучасниі технології просування послуг рекламного агентства та розробка на цій основі концепції відповідної рекламної кампанії. Рекламне агентство «Резиденція реклами» діє на динамічному та конкурентному ринку, де постійно з'являються нові гравці та змінюються тенденції. Щоб залишатися конкурентоспроможним, агентству необхідно постійно оновлювати та вдосконалювати свої маркетингові стратегії. Розроблена Концепція рекламної кампанії враховує сучасні тенденції ринку рекламних послуг і потреби цільової аудиторії агентства «Резиденція реклами». Ця концепція є новою та оригінальною, адже вона ґрунтується на аналізі ринку рекламних послуг, цільової аудиторії агентства «Резиденція реклами» та його конкурентів. Запропоновано сучасні рекламні інструменти, які дозволять агентству досягти своїх маркетингових цілей та підвищити свою конкурентоспроможність. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 061 «Журналістика»;2024
dc.subject реклама uk_UA
dc.subject рекламне агентство uk_UA
dc.subject онлайн-маркетинг uk_UA
dc.subject просування послуг uk_UA
dc.subject соціальні мережі uk_UA
dc.subject конкурентна перевага uk_UA
dc.title Технології просування послуг рекламного агентства uk_UA
dc.type Diplom work uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу